30 November 2011, 22:53
Jw240 schreef:Komen er nieuwe drijfstanglagerschalen in? Op ebay tijdje terug nog een setje Glyco gezien voor 35 euro (nieuw). Is een van de sneller slijtende delen van een B230 heb ik begrepen. Snel is relatief, niet dat ze na 2-3 ton door zijn maar het slijt sneller dan de rest.
edit: http://www.ebay.de/itm/Pluellager-Satz-V...5d2ba68623
Heb je het blok etc in de onderdelenwasser gezet? Laats laten doen, was 30 euro kwijt voor een 6 cilinder blok (ging in meerdere etappes). Een 4 cilinder is nog sneller klaar (goedkoper).
Zitten er naast die drijfstanglagers niet nog een stel lagers in?
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..

