19 December 2012, 15:29
Gerald schreef:hoger in de toeren heb je meer koeling nodig, en dat krijgt ie nu niet. dus een kleinere pulley helpt laag in de toeren niet (maar ook niet helemaal nodig), en hoger in de toeren juist wel. Anders gezegd een bottleneck opgelost/verminderd.
Nu snap ik het helemaal niet meer...
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..

