19 December 2012, 12:50
Die 'speciale kenteken voor oldtimer' opties zijn allebei - niet voor dagelijks gebruik- dan zie ik de Belgische situatie voor me, beetje rondjes rijden rondom het dorp en op clubdagen en naar de garage heen en weer, da's praktisch ophokplicht.
Ik vind ook wel dat de Volvo 850 een klassieker wordt, maar het publiek (wat toch de kosten ophoest links of rechtsom) waarschijnlijk niet. Het idee van oldtimers zijn T Fordjes, Duetts, Packards en dergelijke autootjes met ronde dakkies hobbelend over dijkweggetjes, ik denk dat de Volvo 140 als 'mobiel erfgoed' al een heleboel verbeelding vraagt van veel mensen, zeker als die op de linkerbaan voorbij komt.
Ik vind ook wel dat de Volvo 850 een klassieker wordt, maar het publiek (wat toch de kosten ophoest links of rechtsom) waarschijnlijk niet. Het idee van oldtimers zijn T Fordjes, Duetts, Packards en dergelijke autootjes met ronde dakkies hobbelend over dijkweggetjes, ik denk dat de Volvo 140 als 'mobiel erfgoed' al een heleboel verbeelding vraagt van veel mensen, zeker als die op de linkerbaan voorbij komt.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969