13 November 2012, 17:12
Wat ook nog kan: de brandstoftoeslag wel handhaven (zoals ze voor auto's vanaf 1987 ook wilden doen).
Dan betaal je wel voor het LPG-deel, en het diesel-deel, maar niet het standaard benzine-deel.
Diesel en LPG zijn dan al een stuk minder aantrekkelijk voor de veelrijder, en voor de meeste hobbyisten heeft het weinig tot geen effect (tenzij je een oude dieselliefhebebr bent, dan weer wel).
Dan betaal je wel voor het LPG-deel, en het diesel-deel, maar niet het standaard benzine-deel.
Diesel en LPG zijn dan al een stuk minder aantrekkelijk voor de veelrijder, en voor de meeste hobbyisten heeft het weinig tot geen effect (tenzij je een oude dieselliefhebebr bent, dan weer wel).
Volvo 245 DL, 1976, B21A, AW71, LPG | Volvo 340 GL Special, 1990, 5d, 1.4, CVT | Volvo 340 GL Special, 1990, 1.4, 3d, CVT | Volvo XC70 2.5T automaat, 2005