19 December 2011, 19:51
Goed verhaal! Ik heb vannochtend ook lang staan krabben. Niet alleen de hoeveelheid kou in de lucht veroorzaakt dat, maar
vooral ook de hoeveelheid water. Vannochtend was het niet best. Auto had stilgestaan sinds zaterdagmiddag. Jouw verhaal
zou me bijna over de streep trekken om ook zoiets aan te schaffen maar 3 dingen houden me tegen:
- ik zou hetzelf niet kunnen monteren
- ik moet mn auto 300 meter van mn huis parkeren
- het stroomverbruik. Jij had'm nu een half uurtje aan. Dat zijn 13 100W gloeilampen. En dat dan een winter lang? Kost duur.
Voorlopig maar krabben, daarna hopeloos beslagen ruiten, blower aan, verwarming hoog, wachten, ramen open, gevaarlijk.
Hopen maar op een 'zachte' winter. Of hele droge kou
vooral ook de hoeveelheid water. Vannochtend was het niet best. Auto had stilgestaan sinds zaterdagmiddag. Jouw verhaal
zou me bijna over de streep trekken om ook zoiets aan te schaffen maar 3 dingen houden me tegen:
- ik zou hetzelf niet kunnen monteren
- ik moet mn auto 300 meter van mn huis parkeren
- het stroomverbruik. Jij had'm nu een half uurtje aan. Dat zijn 13 100W gloeilampen. En dat dan een winter lang? Kost duur.
Voorlopig maar krabben, daarna hopeloos beslagen ruiten, blower aan, verwarming hoog, wachten, ramen open, gevaarlijk.
Hopen maar op een 'zachte' winter. Of hele droge kou

![[Afbeelding: sig3x.jpg]](http://janthea.nl/Volvo/sig3x.jpg)