Ik heb er wel eerst in gereden hoor! Onthaasten is ook niet nodig want woon- werkverkeer gaat over N-wegen dus 80 km/u. En ik ben allerminst iemand die jakkert. Op de Duitse autobahn wel ja maar anders vind ik het nutteloos. Maar, ik begrijp zeker wat je bedoelt, een 240 is echt een hele bewuste keuze. Eigenlijk wilde ik een Amazon gaan rijden maar ik vind de 2 serie bijna net zo mooi echter een stuk praktischer (qua ruimte). Vind de V70 een heerlijke auto maar gewoon te duur voor wat je er voor krijgt. Even ter illustratie: mijn leaseauto met 25% bijtelling kost mij alleen aan bijtelling al bijna 1500 euro bruto. Nog afgezien van brandstof en leasebedrag. En ook mijn V70 heeft kraakjes en piepjes hoor... Denk dat de bouwkwaliteit van de oude Volvo's beter is dan van de latere generaties. Overigens is mijn huidige V70 gewoon in en door Zweden gebouwd hoor. Geen klachten daarover in ieder geval. In 4 jaar nog nooit 1 probleem mee gehad. Ik word wel lid van de ANWB...
Maar, degene die het meest zullen moeten wennen zijn mijn kinderen. Dat wij in een jaren '30 huis wonen begrijpen ze ook niet. Maarja, dat snappen ze wel als ze ouder zijn hoop ik!

Maar, degene die het meest zullen moeten wennen zijn mijn kinderen. Dat wij in een jaren '30 huis wonen begrijpen ze ook niet. Maarja, dat snappen ze wel als ze ouder zijn hoop ik!