6 January 2012, 10:09
Dat ziet er zeker niet slecht uit. Heb je trouwens alle foto's bekeken? Die sleutels zijn vast niet van een 240....
En je krijgt er een instructieboekje bij van de V/XC70!
Overigens snap ik niet dat autobedrijven niet wat meer aandacht besteden aan de auto voordat ze deze op de foto zetten. Minimaal haal je hem even door de wasstraat en haalt een sopje door het interieur. Ik denk altijd dat als men 'zoveel' aandacht besteedt aan het uiterlijk er al helemaal niet is gekeken naar de techniek, onderstel e.d.. Dat zie je dus bij bijv. Schmidt niet. Ok, die zijn duurder maar ik heb er meer vertrouwen in. Gevoelskwestie zullen we maar zeggen!
En je krijgt er een instructieboekje bij van de V/XC70!Overigens snap ik niet dat autobedrijven niet wat meer aandacht besteden aan de auto voordat ze deze op de foto zetten. Minimaal haal je hem even door de wasstraat en haalt een sopje door het interieur. Ik denk altijd dat als men 'zoveel' aandacht besteedt aan het uiterlijk er al helemaal niet is gekeken naar de techniek, onderstel e.d.. Dat zie je dus bij bijv. Schmidt niet. Ok, die zijn duurder maar ik heb er meer vertrouwen in. Gevoelskwestie zullen we maar zeggen!