7 January 2012, 17:02
En weer terug van weg geweest... slecht 10 maanden 
De laatste 10 maanden niet zo veel tijd gehad om te sleutelen en was voor de kerst alleen de motorbak nog maar klaar (lopend en rijdend).
![[Afbeelding: 061120111028.jpg]](http://i691.photobucket.com/albums/vv272/mack_trible/061120111028.jpg)
![[Afbeelding: 271220111067.jpg]](http://i691.photobucket.com/albums/vv272/mack_trible/271220111067.jpg)
![[Afbeelding: 271220111066.jpg]](http://i691.photobucket.com/albums/vv272/mack_trible/271220111066.jpg)
![[Afbeelding: 061120111027.jpg]](http://i691.photobucket.com/albums/vv272/mack_trible/061120111027.jpg)
Zo stond hij er voor de kerst bij. Nu is de bekleding eruit de vloer van de cabine is kaal gehaald, helaas heb ik hier wel roest gevonden. Links was het plaatwerk
op de punt lassen boven de kriksteun te vergaan en heb ik het er uit geslepen. De steun zelf is wel nog goed (alleen wat putjes).
![[Afbeelding: 020120121110.jpg]](http://i691.photobucket.com/albums/vv272/mack_trible/020120121110.jpg)
![[Afbeelding: 291220111101.jpg]](http://i691.photobucket.com/albums/vv272/mack_trible/291220111101.jpg)
Aan de rechter zijde het zelfde verhaal alleen hier waren er al platen staal met messing op gelast. Zag er netjes uit van boven... helaas was er niks behandeld en onder
de platen en is het daar volop door geroest. Ook de kriksteun was finaal door geroest. Het was wel grappig dat de teer of carbolineum er nog netjes en heel onder hing.
Hier had ik geen andere keus dan het er op rigoureuze manier uit te slijpen... met mijn Dremel.
![[Afbeelding: 020120121112.jpg]](http://i691.photobucket.com/albums/vv272/mack_trible/020120121112.jpg)
![[Afbeelding: 030120121128.jpg]](http://i691.photobucket.com/albums/vv272/mack_trible/030120121128.jpg)
De wielkast randen zijn ook flink verrot en bestonden voor 75% uit plamuur. Hier worden 2 nieuwe in gelast en de stukken naast de reservewiel bakken ook.
![[Afbeelding: 271220111059.jpg]](http://i691.photobucket.com/albums/vv272/mack_trible/271220111059.jpg)
![[Afbeelding: 271220111058.jpg]](http://i691.photobucket.com/albums/vv272/mack_trible/271220111058.jpg)
![[Afbeelding: 271220111056.jpg]](http://i691.photobucket.com/albums/vv272/mack_trible/271220111056.jpg)
Ik heb overwogen om nieuwe schermen te plaatsen maar prijstechnisch toch voor lassen gekozen.
Alles wat geroest is of waar de oude lak beschadigd is haal ik kaal en zet ik in de epoxy (van: Brunox)
Voor het kleurtje gaat er: HIPPOLINER - COLOR YOUR HIPPO Bedliner Coating voor uw laadbak of vloer.
Dit is een polyurethane coating die het plaatwerk tegen vocht en krassen van binnenuit beschermd.
(Het is lang en goed getest in een 4x4 en goed bevonden voor me Volvo)
En hier drukte ik per ongeluk mijn pc uit. Gelukkig bestaat er autosave !!!!!!!!!!!!!!!!!

De laatste 10 maanden niet zo veel tijd gehad om te sleutelen en was voor de kerst alleen de motorbak nog maar klaar (lopend en rijdend).
![[Afbeelding: 061120111028.jpg]](http://i691.photobucket.com/albums/vv272/mack_trible/061120111028.jpg)
![[Afbeelding: 271220111067.jpg]](http://i691.photobucket.com/albums/vv272/mack_trible/271220111067.jpg)
![[Afbeelding: 271220111066.jpg]](http://i691.photobucket.com/albums/vv272/mack_trible/271220111066.jpg)
![[Afbeelding: 061120111027.jpg]](http://i691.photobucket.com/albums/vv272/mack_trible/061120111027.jpg)
Zo stond hij er voor de kerst bij. Nu is de bekleding eruit de vloer van de cabine is kaal gehaald, helaas heb ik hier wel roest gevonden. Links was het plaatwerk
op de punt lassen boven de kriksteun te vergaan en heb ik het er uit geslepen. De steun zelf is wel nog goed (alleen wat putjes).
![[Afbeelding: 020120121110.jpg]](http://i691.photobucket.com/albums/vv272/mack_trible/020120121110.jpg)
![[Afbeelding: 291220111101.jpg]](http://i691.photobucket.com/albums/vv272/mack_trible/291220111101.jpg)
Aan de rechter zijde het zelfde verhaal alleen hier waren er al platen staal met messing op gelast. Zag er netjes uit van boven... helaas was er niks behandeld en onder
de platen en is het daar volop door geroest. Ook de kriksteun was finaal door geroest. Het was wel grappig dat de teer of carbolineum er nog netjes en heel onder hing.
Hier had ik geen andere keus dan het er op rigoureuze manier uit te slijpen... met mijn Dremel.
![[Afbeelding: 020120121112.jpg]](http://i691.photobucket.com/albums/vv272/mack_trible/020120121112.jpg)
![[Afbeelding: 030120121128.jpg]](http://i691.photobucket.com/albums/vv272/mack_trible/030120121128.jpg)
De wielkast randen zijn ook flink verrot en bestonden voor 75% uit plamuur. Hier worden 2 nieuwe in gelast en de stukken naast de reservewiel bakken ook.
![[Afbeelding: 271220111059.jpg]](http://i691.photobucket.com/albums/vv272/mack_trible/271220111059.jpg)
![[Afbeelding: 271220111058.jpg]](http://i691.photobucket.com/albums/vv272/mack_trible/271220111058.jpg)
![[Afbeelding: 271220111056.jpg]](http://i691.photobucket.com/albums/vv272/mack_trible/271220111056.jpg)
Ik heb overwogen om nieuwe schermen te plaatsen maar prijstechnisch toch voor lassen gekozen.
Alles wat geroest is of waar de oude lak beschadigd is haal ik kaal en zet ik in de epoxy (van: Brunox)
Voor het kleurtje gaat er: HIPPOLINER - COLOR YOUR HIPPO Bedliner Coating voor uw laadbak of vloer.
Dit is een polyurethane coating die het plaatwerk tegen vocht en krassen van binnenuit beschermd.
(Het is lang en goed getest in een 4x4 en goed bevonden voor me Volvo)
En hier drukte ik per ongeluk mijn pc uit. Gelukkig bestaat er autosave !!!!!!!!!!!!!!!!!

