27 February 2006, 17:00
Citaat:Wat dit onderwerp betreft is er de laatste jaren het een en ander ten positieve verandert:
Nee, je krijgt geen aanslag voor de motorrijtuigenbelasting als je de auto een dag na overschrijven al schorst.
Als je langer wacht met schorsen krijg je wel een aanslag in de bus die je dan moet betalen maar zodra je de auto schorst krijg je het restant van het lopende kwartaal door het CBM teruggestort.
Dit is goed om te lezen, dan schors ik de auto de volgende dag na het ophalen gewoon, scheelt me een hoop geld.
Het probleem is dus opgelost, bedankt voor je reactie!
Citaat:Greg360GLT,
ik heb je vorige bericht nog even gelezen : is het zo dat die auto op JOUW naam geschorst staat en dat je de schorsing voor een dag op wil heffen en hem dan opnieuw wil schorsen op jouw naam?
Zo ja, NIET DOEN ! voordat je duidelijk de reglementen van het CBM doorgenomen hebt.
Ik meen me nl. te herinneren dat een schorsing opheffen en het vervolgens weer opnieuw schorsen van dezelfde auto op dezelfde naam financieel ongunstig uitpakt!
De auto staat nu nog op naam van de vorige eigenaar, dus ik haal hem niet voor een dag uit de schorsing op m?n eigen naam.
olvo for life