27 January 2012, 15:17
Zo het is alweer "te" lang geleden dat ik een aanvulling heb gedaan. Maar bij deze.
Ik ben nu druk in de weer met het plaatsen van een weber 32/36, eerst even op de amazon en tzt wil ik deze op het b23a blok gaan zetten van de 245.
Eerst maar wat foto's:
scheef:
![[Afbeelding: scheef.jpg]](http://i901.photobucket.com/albums/ac213/Jeroen245/scheef.jpg)
na wat slijpen e.d. mooi recht kunnen krijgen:
![[Afbeelding: spruitstuk.jpg]](http://i901.photobucket.com/albums/ac213/Jeroen245/spruitstuk.jpg)
verdamper zit/zat behoorlijk in de weg dus deze even uit de weg gehaald maar brrrrrrr koud :-)
![[Afbeelding: koud.jpg]](http://i901.photobucket.com/albums/ac213/Jeroen245/koud.jpg)
in vogelvlucht:
![[Afbeelding: vanboven.jpg]](http://i901.photobucket.com/albums/ac213/Jeroen245/vanboven.jpg)
mooie passing lpg mengstuk:
![[Afbeelding: mengstuk.jpg]](http://i901.photobucket.com/albums/ac213/Jeroen245/mengstuk.jpg)
throttle linkage:
![[Afbeelding: linkage.jpg]](http://i901.photobucket.com/albums/ac213/Jeroen245/linkage.jpg)
overzichtje:
![[Afbeelding: overview.jpg]](http://i901.photobucket.com/albums/ac213/Jeroen245/overview.jpg)
Ben inmiddels zo ver dat hij pruttelt op benzine en knalt op lpg, op lpg schijn ik het eea dicht te moeten maken in het luchtfilter maar dat komt tzt wel (nog geen idee hoeveel). Eerste probleem is eigenlijk dat de verdamper zo in de weg zit dat ik niet goed bij de stelschroeven kan, dit zal verplaatsen worden dus. Nog geen idee hoe ik dit ga aanpakken maar ik neem aan dat er knelkoppelingen 6mm koper in de handel (lpgonderdelenshop.nl oid) zijn en dat ik op deze manier de koperen lpg-leiding wat kan verlengen om zodoende het geheel een stuk naar voren te plaatsen.
Keep you posted.
Ik ben nu druk in de weer met het plaatsen van een weber 32/36, eerst even op de amazon en tzt wil ik deze op het b23a blok gaan zetten van de 245.
Eerst maar wat foto's:
scheef:
![[Afbeelding: scheef.jpg]](http://i901.photobucket.com/albums/ac213/Jeroen245/scheef.jpg)
na wat slijpen e.d. mooi recht kunnen krijgen:
![[Afbeelding: spruitstuk.jpg]](http://i901.photobucket.com/albums/ac213/Jeroen245/spruitstuk.jpg)
verdamper zit/zat behoorlijk in de weg dus deze even uit de weg gehaald maar brrrrrrr koud :-)
![[Afbeelding: koud.jpg]](http://i901.photobucket.com/albums/ac213/Jeroen245/koud.jpg)
in vogelvlucht:
![[Afbeelding: vanboven.jpg]](http://i901.photobucket.com/albums/ac213/Jeroen245/vanboven.jpg)
mooie passing lpg mengstuk:
![[Afbeelding: mengstuk.jpg]](http://i901.photobucket.com/albums/ac213/Jeroen245/mengstuk.jpg)
throttle linkage:
![[Afbeelding: linkage.jpg]](http://i901.photobucket.com/albums/ac213/Jeroen245/linkage.jpg)
overzichtje:
![[Afbeelding: overview.jpg]](http://i901.photobucket.com/albums/ac213/Jeroen245/overview.jpg)
Ben inmiddels zo ver dat hij pruttelt op benzine en knalt op lpg, op lpg schijn ik het eea dicht te moeten maken in het luchtfilter maar dat komt tzt wel (nog geen idee hoeveel). Eerste probleem is eigenlijk dat de verdamper zo in de weg zit dat ik niet goed bij de stelschroeven kan, dit zal verplaatsen worden dus. Nog geen idee hoe ik dit ga aanpakken maar ik neem aan dat er knelkoppelingen 6mm koper in de handel (lpgonderdelenshop.nl oid) zijn en dat ik op deze manier de koperen lpg-leiding wat kan verlengen om zodoende het geheel een stuk naar voren te plaatsen.
Keep you posted.

