2 February 2012, 14:10
Updeetje Het is dus een XC70 D5 2004 geworden. Winter en zomer Alu/RTI/Tel/TV/hu803/leer/xenon/regensensor/koplampwissers/standkachel/inklapspiegels/standkachel/el stoelbediening/CC en volgens kenners niet mogelijk...een 6bak handgeschakeld natuurlijk. Van oorsprong Zweeds..
Heb hem nu 1,5 jaar en ik zou niet willen ruilen met een vergelijkbare Duitse auto. We denken er zelfs aan om de Audi te ruilen voor een C70.
Het rijden in de Saab 9-3 in Nieuwzeeland (is nu van mijn dochter) hebben me wel over de streep getrokken. Comfort is het eerste en daarna komt eigenlijk de rest pas. Zelfs in de zomer staat de Audi hier voor de deur...als we cabrio willen rijden we nog eerder met de Eend....maar standaard word voor de XC gekozen omdat je meestal uit stapt zoals je erin ging...Ik heb er nu 30 dkm opzitten en net probleemloos door AU en TUV gekomen...
De XC70 is alleen bij gladheid erg gevaarlijk. Ook op platte sneeuw zonder spikes rij je weg als op droog wegdek. Remmen gaat ook nog maar het nemen van slappe bochten doet de bijna 1900kg goed voelen....en zijdelings glijden is moeizaam te corrigeren :/
Heb hem nu 1,5 jaar en ik zou niet willen ruilen met een vergelijkbare Duitse auto. We denken er zelfs aan om de Audi te ruilen voor een C70.
Het rijden in de Saab 9-3 in Nieuwzeeland (is nu van mijn dochter) hebben me wel over de streep getrokken. Comfort is het eerste en daarna komt eigenlijk de rest pas. Zelfs in de zomer staat de Audi hier voor de deur...als we cabrio willen rijden we nog eerder met de Eend....maar standaard word voor de XC gekozen omdat je meestal uit stapt zoals je erin ging...Ik heb er nu 30 dkm opzitten en net probleemloos door AU en TUV gekomen...
De XC70 is alleen bij gladheid erg gevaarlijk. Ook op platte sneeuw zonder spikes rij je weg als op droog wegdek. Remmen gaat ook nog maar het nemen van slappe bochten doet de bijna 1900kg goed voelen....en zijdelings glijden is moeizaam te corrigeren :/
[img][/img]

