4 February 2012, 19:06
Ik heb ook een keer zoiets gehad met m'n gordel, ineens vond men dat deze teveel gerafeld (pluisjes) zou zijn, maar volgens mij was er niets veranderd sinds de vorige keuring. ze konden wel een nieuwe bestellen voor meer dan 100 euro en dan nog montage kosten.., ik heb 'r een via marktplaats gekocht van een jongere 245 en zelf gemonteerd, ze keken naar de eventuele pluisjes aan de zijkant, maar hebben bijvoorbeeld helemaal niet gecontroleerd of ik de nieuwe gordel inclusief gordelslot (de nieuwe past niet in de oude) wel goed gemonteerd had..
Daarna kreeg ik een rekening van 2 lampjes voor +/- 20 euro, die heb ik geweigerd met de mededeling dat als ik zelf een gordel kan vervangen, een lampje toch ook niet zo'n probleem voor me moest zijn en dat ze dat wel even van te voren hadden kunnen melden..
Daarna kreeg ik een rekening van 2 lampjes voor +/- 20 euro, die heb ik geweigerd met de mededeling dat als ik zelf een gordel kan vervangen, een lampje toch ook niet zo'n probleem voor me moest zijn en dat ze dat wel even van te voren hadden kunnen melden..