30 October 2012, 21:24
Zelf werkzaam in het 'milieu' en 'MVO'-wereldje begin ik zo vreselijk moe te worden van al dat gekalf over 'vervuilende' auto's. Ja, het is zo dat 190d's met verschillende kleuren roest & plaatwerk en een zwarte walm erachter op kale luizenbanden van merk Q en gare remmen meer uitstoten dan mijn dagelijkse Passat uit 2004 met retrofit roetfilter (hoop ik). Maar hoeveel zijn dat er nou (LANDELIJK gezien)? En als we zouden 'berekenen' wat de chauffeur aan CO2, NOX of fijn stof uitgestoten zou hebben als hij iedere vijf jaar een nieuwe Benz had gekocht? Het zou in schril contrast staan tot wat de beste man nu heeft uitgestoten met zijn rijdend alternatief voor het Ruhrgebied anno 1970. Kortom 'uit milieuoverweging' is in deze onzin. Of doe lekker een Prius...
Lees het stukje maar es op http://www.aaben.nl/?Page=50. Enigzins gekleurde mening, vast wel.
Ik denk ook dat er nog best wat omzet gegenereerd word zo hier en daar met onze ouwe bakstenen...., dat zal minder worden
De auto's zullen massaal geschorst gaan worden... dus de voorziene extra inkomsten zullen drastisch lager worden dan nu voorzien
Ach we gaan t zien
Excuus voor het niet dagelijks 240 rijden trouwens ;-) (Is nog wel t plan, en misschien nu juist meer... om er een statement mee te maken en lekker met een groene umwelt sticker door de binnenstad van Berlijn te tuffen aangezien de 240's met kat toch een Euronorm van 2 halen).
Lees het stukje maar es op http://www.aaben.nl/?Page=50. Enigzins gekleurde mening, vast wel.
Ik denk ook dat er nog best wat omzet gegenereerd word zo hier en daar met onze ouwe bakstenen...., dat zal minder worden
De auto's zullen massaal geschorst gaan worden... dus de voorziene extra inkomsten zullen drastisch lager worden dan nu voorzien
Ach we gaan t zien
Excuus voor het niet dagelijks 240 rijden trouwens ;-) (Is nog wel t plan, en misschien nu juist meer... om er een statement mee te maken en lekker met een groene umwelt sticker door de binnenstad van Berlijn te tuffen aangezien de 240's met kat toch een Euronorm van 2 halen).