17 February 2012, 00:01
Vandaag voor 'nieuwe' deuren wezen kijken, zouden zwarte zijn, verder niet doorgevraagd, maar bleken dus metallic te zijn, van een turbo. Zouden in goede roestvrije staat zijn, helaas de eerste deur was een hoekje weggerot, de tweede deur was ook iets roestig in de felsnaad onderaan, evenals deur 3. Als ik ze dan toch moet laten spuiten in de juiste kleur kan ik net zo goed gelijk echt roestvrije deuren nemen van een jongere 240.
Bij de koop zou ik alle volvo onderdelen meenemen, waaronder koplampen, achterlichten, twee turbo-grills, trimming, M46 met gedemonteerde overdrive, twee virgo velgen, turbo-inlaatspruitstuken nog meer onderdelen. Ik heb de man 150 euro geboden (hij vroeg 350) waar hij niet mee accoord ging en ik ben weer gegaan. Hij had een winkelwagen met onderdelen vanuit zijn flat naar beneden gebracht en de halve berging uitgepakt om zijn spullen aan mij te laten zien en nu liet ik hem er mee zitten. Achteraf was het bod misschien wel erg laag, maar ik baalde er zo van dat de deuren niet in beloofde staat waren dat ik een take it or leave it bod uitbracht.
Dus ik ging onverrichte zaken weer terug naar huis:frown:
Bij de koop zou ik alle volvo onderdelen meenemen, waaronder koplampen, achterlichten, twee turbo-grills, trimming, M46 met gedemonteerde overdrive, twee virgo velgen, turbo-inlaatspruitstuken nog meer onderdelen. Ik heb de man 150 euro geboden (hij vroeg 350) waar hij niet mee accoord ging en ik ben weer gegaan. Hij had een winkelwagen met onderdelen vanuit zijn flat naar beneden gebracht en de halve berging uitgepakt om zijn spullen aan mij te laten zien en nu liet ik hem er mee zitten. Achteraf was het bod misschien wel erg laag, maar ik baalde er zo van dat de deuren niet in beloofde staat waren dat ik een take it or leave it bod uitbracht.
Dus ik ging onverrichte zaken weer terug naar huis:frown:

![[Afbeelding: blackmoose.png]](http://img829.imageshack.us/img829/2489/blackmoose.png)