5 March 2012, 12:46
Hoi, bij mij doet de B20A 400km met 45 ltr, AG2000 verdamper.(nú in de winter, in de zomer loopt ie met een beetje rustige rijstijl zelfs 1 op 10)
Verder is het gewoon heel makkelijk om de zuiger van de Stromberg in de omhoogstand vast te zetten.
Gaatje in de hals boren, schroefdraad tappen, boutje spits slijpen, zuiger omhoogtrekken met het dempertje en de spitse bout erin draaien en met vleugelmoertje borgen.
Dan lijdt je naald en je membraan niet en krijgt het blok volle lucht, waardoor m.i ook het verbruik gunstig beïnvloed wordt.(zie bòven).
Je gebruikt de carb dan alleen als "trottlebody".
Wèl even het schroefje verwijderen als je weer op benzine moet, dan is trouwens ook een elektrische benzinepomp ideaal.
Sta je tenminste gÃÃn uur te starten voor je carb vól is.
Werkt bij mij al 8 jaar (150.000km) tot volle tevredenheid.
Verder is het gewoon heel makkelijk om de zuiger van de Stromberg in de omhoogstand vast te zetten.
Gaatje in de hals boren, schroefdraad tappen, boutje spits slijpen, zuiger omhoogtrekken met het dempertje en de spitse bout erin draaien en met vleugelmoertje borgen.
Dan lijdt je naald en je membraan niet en krijgt het blok volle lucht, waardoor m.i ook het verbruik gunstig beïnvloed wordt.(zie bòven).
Je gebruikt de carb dan alleen als "trottlebody".
Wèl even het schroefje verwijderen als je weer op benzine moet, dan is trouwens ook een elektrische benzinepomp ideaal.
Sta je tenminste gÃÃn uur te starten voor je carb vól is.
Werkt bij mij al 8 jaar (150.000km) tot volle tevredenheid.
Keep them old tanks rollin'