1 March 2012, 19:25
Uitleg:
Er zit een gietijzeren motor in die wordt geboost door een turbo. Volgens mij standaard zo'n 185PK, door de jaren heen wat paardjes kreupel geworden.
Maar als je de motor beter laat ademen (dikkere uitlaat, meer lucht naar binnen via de turbo (druk omhoog)), ga je rap. Dat doe je met het gaspedaal, de meest rechter. Remmen kan ook, met het pedaal ernaast.
Je kan er met 5 man in, hond in de kofferbak. De bank kan ook plat, dan kan je veel spullen vervoeren 620kg.
Verder moet je eens in de zoveel tijd geld overmaken naar de belastingdienst, en hij rijdt op benzine.
Leuke deal, zeker als hij helemaal netjes is heb je er een lekker grote luze bak aan. Airco zit er ook op, leuk. Als de turbo+ kit eropzit heb je al wat extra's. Dan nog een wat lekkerdere uitlaat en je kan elke dag fluitend naar je werk. Wieldoppen zijn minder. Normaal hebben de TIC's wel lichtmetalen velgen, meestal type Draco.
veel plezier ermee!
Er zit een gietijzeren motor in die wordt geboost door een turbo. Volgens mij standaard zo'n 185PK, door de jaren heen wat paardjes kreupel geworden.
Maar als je de motor beter laat ademen (dikkere uitlaat, meer lucht naar binnen via de turbo (druk omhoog)), ga je rap. Dat doe je met het gaspedaal, de meest rechter. Remmen kan ook, met het pedaal ernaast.
Je kan er met 5 man in, hond in de kofferbak. De bank kan ook plat, dan kan je veel spullen vervoeren 620kg.
Verder moet je eens in de zoveel tijd geld overmaken naar de belastingdienst, en hij rijdt op benzine.
Leuke deal, zeker als hij helemaal netjes is heb je er een lekker grote luze bak aan. Airco zit er ook op, leuk. Als de turbo+ kit eropzit heb je al wat extra's. Dan nog een wat lekkerdere uitlaat en je kan elke dag fluitend naar je werk. Wieldoppen zijn minder. Normaal hebben de TIC's wel lichtmetalen velgen, meestal type Draco.
veel plezier ermee!

