2 March 2012, 12:28
abbabak schreef:Als 1. : Bij aangaan contact II LPGknop op benzine of middenstand: benzinepomp bouwt druk op als er gestart wordt. Pomp zit onder buiten voor LAwiel.
Op Lpg stand: Relais op tank klikt open en het startrelais (Dat zwarte kastje met paarse draadje) zet de gastoevoer naar verdamper even open. Dit resulteert in een gesis van een paar seconden.
Het lijkt me dat het paarse draadje naast de zwarte hoort...
paarse draadje hoort niet naastde zwarte zie onderstaande foto:
![[Afbeelding: P1030046.jpg]](http://i175.photobucket.com/albums/w149/pepijnwk/P1030046.jpg)
misschien zat die wel nergens aangesloten?
gesis hoor ik niet, ook relais op tank niet.
bvenzine pomp heb ik nog niet gechecked. blijft die lopen. dwz als ik de schakelaar op benzine zet en de sleutel op twee kan ik naar achter lopen en hoor hem dan als het goed is of is dat ook slechts kort?
verschijnsel wat ik had mbt benzine is dat hij er niet op start ook al heb ik hem op benzine weggezet. als ik van lpg op benzine schakelde duurde het heel lang voor hij op benzine oppakte. ik moest dan vaart hebben van gas op benzine zetten en dan wel een 10 tal seconden voordat de motor de benzine pakte!steeds dacht ik oh hij doet het nu echt niet en dan vroemmm pakte hij hem alsnog......ik zou dit ook graag verbeteren.
maar vooralsnog doet hij nu helemaal niets...