4 March 2012, 15:46
Boele schreef:Geen idee! In een B20B zitten overigens geen E kleppen.snap ik, idd alleen iets beter ademhaling en iets ander asje (uitlaat voegt in die opstelling best veel toe overigens..!) Ben alleen even benieuwd of dergelijke kennis bekend is bij deze of gene. Ik heb nl het idee dat een enkele carb icm de iets grotere kleppen en D-as niet lekker matched, de uitersten liggen al weer net wat te ver uit elkaar om goed te kunnen afstellen. Het enkele gaatje is gewoon te klein denk ik..
Ooit komt er nog wel een keer een Weber op. Goed de handelspagina's in de gaten houden... Gisteren op de snelheid even het gas open getrapt, en reed rap 140km/h. Verder nog even rustig aan, de combi heeft een korte eindoverbrenging.
koppel onderin en redelijk doortrekken vindt ik over het algemeen ook prettiger. Herinner me de enkele ritjes die ik met de originele B20 heb gedaan, hele set up onder de 70K km.. verbazend kwiek tot 120 zeg maar..

![[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]](http://i264.photobucket.com/albums/ii178/Rayspictures_2007/Volvo%20miscelanous/fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg)