9 March 2012, 13:21
roger2401990 schreef:Iemand nog een idee.
De startmotor doet het gewoon via het kabeltje dat de ANWB heeft gemaakt tussen startmotor en accu maar niet via het contactslot. Ik neem aan dat de startmotor dan goed is. Is dit een terechte aanname? Zo ja dan zou het het contactslot of een relais kunnen zijn. Welk relais is dat dan?
Achter je contact slot zit een soort bakelietschijf die met veel pinnen op het alu van het stuurslot/contactslot gemonteerd zit. Bij teveel slijtage heb ik tot nu toe alleen meegemaakt dat de kachel het niet doet en een paar ander dashboard functies. Tot nu toe bleef de startmotor wel starten. Maar misschien dat het samenhangt? Per slot van rekening moet het eerste signaal voor de startmotor van dit slot komen!
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..

