10 March 2012, 13:33
Beetje lastig dit ja. Zoals Marc al zei is het altijd een duur geintje om een auto te laten restaureren. Emotionele waarde is natuurlijk ook van belang, maar ik weet niet hoe dat bij jou zit?
In de jaren 60/70 reden mensen ook 30.000 kilometer per jaar met een 140, dat kan nu ook wel. Luxe is dan ver te zoeken :wink:
Die groene 245 ziet er netjes uit. Maar is het geen kale uitvoering zonder stuurbekrachtiging enzo (lijkt me wel fijn als je veel rijdt)
Die 745 is ook wel netjes. (en voor een goede poetsbeurt moet je maar eens naar Sprang-Capelle komen haha)
Die laatste blauwe station is ook erg mooi. LPG overzetten, Simons eronder en wat naar beneden laten zakken en je hebt een schitterende bak!
Toch zou het jammer zijn van de zwarte, aangezien dat best uniek is. Nu is het gewoon kijken of je een rationele of een emotionele keuze wil maken :wink:
In de jaren 60/70 reden mensen ook 30.000 kilometer per jaar met een 140, dat kan nu ook wel. Luxe is dan ver te zoeken :wink:
Die groene 245 ziet er netjes uit. Maar is het geen kale uitvoering zonder stuurbekrachtiging enzo (lijkt me wel fijn als je veel rijdt)
Die 745 is ook wel netjes. (en voor een goede poetsbeurt moet je maar eens naar Sprang-Capelle komen haha)
Die laatste blauwe station is ook erg mooi. LPG overzetten, Simons eronder en wat naar beneden laten zakken en je hebt een schitterende bak!
Toch zou het jammer zijn van de zwarte, aangezien dat best uniek is. Nu is het gewoon kijken of je een rationele of een emotionele keuze wil maken :wink:
Patrick Volvo 240 DL - 1986 - B230A - M47
Volvo 940 - 1997 - B230FK - M90
Volvo 940 - 1997 - B230FK - M90

