12 March 2012, 00:09
Hoi Jambon & Mielo , ik heb vandaag alle contacten gereinigd en gecontroleerd , ik moet de zekering kast nog doen en dan zijn we rond alsook nog een stel klemmen halen , ik had intussen de batterij bijgeladen stond na het laden op 13.52volt, deze avond zonder er iets aan te doen 12.70 dus denk wel dat er iets loos is , de borstels van alternator ook op einde en oneven uitgesleten dus vermoed dat hij kompleet moet vervangen worden maar ik heb er nog een op stock dus die gaat er morgen in na controle van de borstels is zelfde model !(en nieuwe stoppen )
dus nog even doorwerken en dan weten we meer ( alle ellende is begonnen met het vernieuwen van de kachel dus alle eruit , ik denk dat er daar wel iets mis gegaan is de madam moest hem snel terug :-( snel werk is niet altijd goed werk ) meer deze week alvast bedankt
dus nog even doorwerken en dan weten we meer ( alle ellende is begonnen met het vernieuwen van de kachel dus alle eruit , ik denk dat er daar wel iets mis gegaan is de madam moest hem snel terug :-( snel werk is niet altijd goed werk ) meer deze week alvast bedankt