14 March 2012, 19:31
Vandaag ff een rondje langs spuiters geweest, de eerste kon geen bedrag noemen, de eigenaar was er niet en belt me terug. Goed gesprek gehad met de tweede, maar ja de prijs. Ook wat werk kunnen aanschouwen en zag er allemaal goed uit.
Hij was bezig met een amerikaan uit 1977 en een Mercedes G-klasse. Toen ben ik nog even langsgegaan bij de plaatselijke volvo-specialist en die gaf me nog een adresje vlak in de buurt. Deze kon wel het een en ander doen voor een op zich leuke prijs. Nog ff een rondleiding gehad en het resultaat gezien van een A4 cabrio en hij had nog een B-kadett staan die hij in de avonduren aan het klaarmaken was, deze was bijna zover om gespoten te worden.
Hij gaf me nog het advies om de binnen en buiten wielranden aan elkaar te lijmen?? dat is beter dan lassen omdat je dan de boel direct afsluit. Ik had er nog nooit van gehoord.
Hij was bezig met een amerikaan uit 1977 en een Mercedes G-klasse. Toen ben ik nog even langsgegaan bij de plaatselijke volvo-specialist en die gaf me nog een adresje vlak in de buurt. Deze kon wel het een en ander doen voor een op zich leuke prijs. Nog ff een rondleiding gehad en het resultaat gezien van een A4 cabrio en hij had nog een B-kadett staan die hij in de avonduren aan het klaarmaken was, deze was bijna zover om gespoten te worden.
Hij gaf me nog het advies om de binnen en buiten wielranden aan elkaar te lijmen?? dat is beter dan lassen omdat je dan de boel direct afsluit. Ik had er nog nooit van gehoord.


![[Afbeelding: blackmoose.png]](http://img829.imageshack.us/img829/2489/blackmoose.png)