3 April 2012, 23:17
DopdeDouwer schreef:Sjonge jij hoeft je niet te vervelen haha.
Vind die achterlichten op de 740 stiekem wel tof. Zijn dat originele of zweeds tjoenspul (niet dat me dat wat boeit, maar zegt wel wat over verkrijgbaarheid)?
Zijn niet origineel, worden verkocht in zweden door Hova maar ik geloof dat euro tuning die dingen inmiddels ook leverd. Voor een oude neus heb je alleen wel een converter nodig en je moet slijpen (spijltjes achter je lamp, zie je niets meer van. wel goed behandelen tegen roest uiteraard)
volvosvenska schreef:Prettig gestoord ;-) Leuke collectie!
Thanks!
Yellow240 schreef:Mooie introductie, en daarbij behorende collectie! Heb op Turbobricks al het een en ander over je 760 Turbo gelezen, gave wagen! Wat zijn daar je plannen verder mee?
Klopt ik doe eigenlijk alles op TB, hebben mij jaren geleden veel geholpen dus blijf beetje hangen daar om nog iets terug te kunnen doen en weer nieuwe dingen te leren. Plannen voor de 760 zijn compleet strippen (huur speciaal loods nu ervoor) helemaal antiroest behandelen, laten spuiten en helemaal netjes opbouwen met nieuw blok waar ik rond de 400-500PK uit wil halen. speelgoed voor mooie weer dagen.

)?