4 April 2012, 21:29
Chevy schreef:hahaha klopt, thnxaltijd plannen, maar of het doorgaat? ik wil er wel een dik turboblok in leggen, maar ja... geen geld. ben maar een arm studentje=] misschien na het studeren iets leuks ervan maken =] maar dat zie ik dan wel
ja dat klopt. mijn vader werkt daar dushij moest APK gekeurd worden en ik werk daar op zaterdag=]
Heel herkenbaar haha. Als ik genoeg geld had lag er nu ook wel in turboblok of een dikke Webersetup onder de kap. De mijne is nu nadat ik 'm anderhalf jaar heb (gekocht toen ik net 20 was) van buiten wel zoals ik 'm wil hebben op wat minimale roest na. Het nadeel van dit forum is dat je leuke onderdelen en accessoires er allemaal verkrijgbaar zijn :lol:
Ik vind die van jou heel mooi met die kleur dus hoop dat je er wat leuks van gaat maken en dat ik 'm eens in het echt kan bewonderen! Kom je toevallig naar de Varfard? (staat in Evenementen hier op 't forum)
Patrick Volvo 240 DL - 1986 - B230A - M47
Volvo 940 - 1997 - B230FK - M90
Volvo 940 - 1997 - B230FK - M90

altijd plannen, maar of het doorgaat? ik wil er wel een dik turboblok in leggen, maar ja... geen geld. ben maar een arm studentje=] misschien na het studeren iets leuks ervan maken =] maar dat zie ik dan wel
hij moest APK gekeurd worden en ik werk daar op zaterdag=]