14 April 2012, 17:55
Jambon schreef:mooi ding, maar is het de vervanger van je witte? dan snap ik de meerwaarde niet helemaal. Ik begreep dat je die wilde verkopen om jet mogelijk te maken en Turbo aan te schaffen..
=) Ik was idd van plan een turbo aan te schaffen.
Nu is deze aankoop heel onverwachts gebeurt hoor ! Ik had nooit kunnen dromen dat de eigenares van de GLT haar volvo zou wegdoen. Ik heb echt wel geluk gehad met deze aankoop. Voor de prijs kan ik zelfs nog geen polaris velgen vinden lol

Anderzijds zijn die turbomotoren wel echt overrated tegenwoordig... iedereen moet en wilt een turbo. Met een atmosferische B230E blok die in mijn nieuwe 240 ligt kan je met bepaalde aanpassingen (Benzinepomp, leidingen, etc) al snel een kleine 200 pk uit krijgen. Ook is een atmosferisch veel duurzamer naar mijn mening ? (corigeer als ik mis ben)
Nu ga ik gewoon die glt stallen tot hij oldtimer is. Zodra hij 25 jaar is komen de schroefset en eventueel velgen van mijn witte eronder. Dan wordt de witte baksteen verkocht
(nog een kleine 2 jaar dus). Met dat geld kan ik de glt volledig motorisch upgraden. ^^ hopelijk kunnen jullie een beetje volgen