30 April 2012, 01:24
Yellow240 schreef:Stoerder dan strandstoelbekleding ga je het niet krijgen, en je ziet het maar zelden. Het is wel weer te zien dat al het leuke spul in "het noorden" te vinden is. Succes in ieder geval!Ja er hebben hier ook nogal wat 240s rondgereden natuurlijk dus er is hier idd heel wat leuks te krijgen
De prijzen beginnen nu wel flink omhoog te gaan voor de "leuke" accessoires. Ik heb zojuist 2 snowcaps verkocht op Tradera (zweedse ebay). Ik kreeg 90 euro voor de ene en 85 voor de andere! Dat had ik echt niet verwacht, had de prijs op 25 gezet en ik dacht met een beetje mazzel is er iemand zo gek om er een te kopen
Maar dat ging dus beter.. Ze waren helemaal nieuw dat dan weer wel, maar ik vind ze zelf toch niet zo practisch die dingen. Ik heb ze zelf een jaar of 6 geleden voor 15 euro bij Volvo gekocht dus dat was een goede investering. Ik had er 100 moeten kopen ipv 3! 
Maar die stranstoelen zal ik tzt eens proberen schoon te krijgen, in het ergste geval even de bekleding er af en in de was. De stoel zit ook niet helemaal lekker, voelt een beetje "plat" aan, dus misschien is dat sowieso wel een goed idee.
242DL -75 | 265GLE -79 | 244TIC -81 | V70 TDI -98