12 May 2012, 10:35
volvosvenska schreef:Mee eens, en dan moet die 90/91 het ook nog maar eens drie jaar blijven doen en onderhouden worden. En Den Haag moet niets qua regelgeving veranderen ;-). Een auto die nu 30 jaar oud is zullen ze naar mijn mening nooit meer gaan belasten en dus zal die zijn waarde goed behouden.Dat denk ik ook, ik denk dat je tot en met '86 sowieso wel safe speelt.
Want die zijn sowieso al 25 jaar oud. Stel dat het nieuwe kabinet straks een streep door de overgangsregeling trekt dan zijn de auto's die buiten die regeling vallen gered. 
volvoniba schreef:en wat zou ik moeten betalen voor deze 245.
zit totaal GEEN roest aan de auto.
de geschiedenis is volledig bekend.
ik zou de 3de eigenaar gaan worden.
Tja, het ligt aan de staat van de lak, eventuele opties, technische staat enz enz. En of je 'm particulier of bij een handelaar/specialist koopt. Handelaren zijn doorgaans duurder, maar in veel gevallen heb je wel garantie en als er eventueel wat mis is heb je juridisch veel meer poot om op te staan.
Al denken veel particulieren tegenwoordig dat ze handelaarsprijzen kunnen vragen. 
Heb je anders geen linkje naar Marktplaats/Speurders/weetikveelwaardeautoonlinestaat?

