Na het nalezen van wat draden op diverse fora, toch besloten het 1041 binnenwerk over te zetten naar een 1031 achteras. Ik wist er nog een bij de sloop, met Hall-gever, die ik er voor weinig onder vandaan mocht slopen. Gelijk de kardanas erbij gepakt en de versnellingsbak. Die laatste heb ik niet nodig maar misschien handig voor de maatvoering en/of schakelmechanisme.
De ombouw van die achteras, het is nu een open 3,73 diff, naar een 3,31 locker, wil ik trouwens met foto's documenteren. Ik heb er wel wat over gelezen en een paar plaatjes van gezien, maar het bulkt nou niet bepaald van de gedocumenteerde blogs. Ik heb ze in ieder geval niet gevonden.
![[Afbeelding: 030720122864resize.jpg]](http://img266.imageshack.us/img266/2251/030720122864resize.jpg)
![[Afbeelding: 030720122863resize.jpg]](http://img405.imageshack.us/img405/6550/030720122863resize.jpg)
Omdat ik er toch onder lag ook gelijk de brandstofleidingen meegenomen. Scheelt weer geld aan dure koperleiding uitgeven.
![[Afbeelding: 030720122861resize.jpg]](http://img845.imageshack.us/img845/9449/030720122861resize.jpg)
Ook een schuifdak meegepakt en gelijk ingebouwd. Nee, niet origineel. Ja, wel heerlijk met dit weer.
De ombouw van die achteras, het is nu een open 3,73 diff, naar een 3,31 locker, wil ik trouwens met foto's documenteren. Ik heb er wel wat over gelezen en een paar plaatjes van gezien, maar het bulkt nou niet bepaald van de gedocumenteerde blogs. Ik heb ze in ieder geval niet gevonden.
![[Afbeelding: 030720122864resize.jpg]](http://img266.imageshack.us/img266/2251/030720122864resize.jpg)
![[Afbeelding: 030720122863resize.jpg]](http://img405.imageshack.us/img405/6550/030720122863resize.jpg)
Omdat ik er toch onder lag ook gelijk de brandstofleidingen meegenomen. Scheelt weer geld aan dure koperleiding uitgeven.
![[Afbeelding: 030720122861resize.jpg]](http://img845.imageshack.us/img845/9449/030720122861resize.jpg)
Ook een schuifdak meegepakt en gelijk ingebouwd. Nee, niet origineel. Ja, wel heerlijk met dit weer.

