23 March 2006, 00:37
Funsdaf schreef:kaasie schreef:nee want hij heeft het ook op lpgKan wel, als deze blijft lekken tijdens het rijden op gas.
Ligt aan het gassysteem, heb het wel eens gezien.
De kabel sloeg door. Deze opnieuw vervangen. Dat was al een hele verbetering. Hij loopt nu mooi rond op benzine. Op de verstuiver afdichtingen flink wd 40 gespoten. Geen lekkage. Ik had de lpg afgekoppeld door de zekering uit dit systeem te halen. Inmiddels heb ik de zekering teruggeplaatst. De motor draait nog steeds goed op benzine, maar niet op lpg. Stationair toerental ligt ca 300 toeren lager op 700 toeren en de motor loopt niet mooi rond. Vooral als je ermee rijdt gaat dat onregelmatig, met horten en stoten. Als je niet teveel gas geeft is het beter, maar toch opnieuw backfire. De slang op het inlaatspruitstuk vloog er weer af (zit er veiligheidhalve los op). Ik heb het vermoeden dat hij in de lpg stand op twee brandstoffen loopt. Waar zit dan de fout en hoe contoleer ik dit?
544 sport, Duett, Amazone 133GT, P1800E, P1800E, 1800ES, 242 Nordica, 245 gl, 262c Bertone two tone, 262c Bertone, 780c Bertone, 480 Turbo, C70 Cabriolet, C30,