Dit weekend niet aan de fabricage van de motorbloksteunen toegekomen. Niet dat ik stilgezeten heb, integendeel. Ik heb de koets ontdaan van de deuren, achterklep, trim, interieurdelen, etc. etc. Veel werk. Alles netjes gelabeld en opgeborgen. Zo staat ie er nu bij:
![[Afbeelding: 110820122990resize.jpg]](http://img651.imageshack.us/img651/7586/110820122990resize.jpg)
![[Afbeelding: 110820122991resize.jpg]](http://img209.imageshack.us/img209/5238/110820122991resize.jpg)
De koets is op een aantal punten flink doorgeroest, zo erg dat <strike>het begint te duizelen </strike>ik er een flinke uitdaging in zie. Gelukkig zijn al die echt slechte plekken op punten waar het uit het zicht is. Op andere punten is er totaal geen roest te bekennen, waar je het wel zou verwachten. In feite zijn de dorpels aan de binnenzijde niet goed, en de A-stijlen zijn slecht, plus een paar plekken in de bodemplaat. De buitenkant, de zichtbare kant van de koets is strak.<strike><strike>
![[Afbeelding: 110820122993resize.jpg]](http://img641.imageshack.us/img641/9765/110820122993resize.jpg)
![[Afbeelding: 110820122994resize.jpg]](http://img708.imageshack.us/img708/9529/110820122994resize.jpg)
![[Afbeelding: 110820122995resize.jpg]](http://img404.imageshack.us/img404/2019/110820122995resize.jpg)
</strike></strike>
Drie van de vier deuren waren niet meer te redden. Bij Jos van het forum drie hele nette gehaald. De oude eruit en ontdaan van alle trim en ruiten.
<strike><strike>
</strike></strike>
<strike><strike>
</strike></strike>Ook wat slagroom voor op de taart gescoord: 242GT grille met verstralers, claxon en spoiler. Ik begin een beetje voor me te zien hoe de auto moet gaan worden. Een 245GT in dubbelvla kleuren met misschien iets van gt-striping (maar dan in oranje/bruin of zo), verlagingsveren en bilsteins. Sportief, maar geen racemonster.
<strike><strike>
</strike></strike>
![[Afbeelding: 110820122990resize.jpg]](http://img651.imageshack.us/img651/7586/110820122990resize.jpg)
![[Afbeelding: 110820122991resize.jpg]](http://img209.imageshack.us/img209/5238/110820122991resize.jpg)
De koets is op een aantal punten flink doorgeroest, zo erg dat <strike>het begint te duizelen </strike>ik er een flinke uitdaging in zie. Gelukkig zijn al die echt slechte plekken op punten waar het uit het zicht is. Op andere punten is er totaal geen roest te bekennen, waar je het wel zou verwachten. In feite zijn de dorpels aan de binnenzijde niet goed, en de A-stijlen zijn slecht, plus een paar plekken in de bodemplaat. De buitenkant, de zichtbare kant van de koets is strak.<strike><strike>
![[Afbeelding: 110820122993resize.jpg]](http://img641.imageshack.us/img641/9765/110820122993resize.jpg)
![[Afbeelding: 110820122994resize.jpg]](http://img708.imageshack.us/img708/9529/110820122994resize.jpg)
![[Afbeelding: 110820122995resize.jpg]](http://img404.imageshack.us/img404/2019/110820122995resize.jpg)
</strike></strike>
Drie van de vier deuren waren niet meer te redden. Bij Jos van het forum drie hele nette gehaald. De oude eruit en ontdaan van alle trim en ruiten.
<strike><strike>
</strike></strike>
<strike><strike></strike></strike>Ook wat slagroom voor op de taart gescoord: 242GT grille met verstralers, claxon en spoiler. Ik begin een beetje voor me te zien hoe de auto moet gaan worden. Een 245GT in dubbelvla kleuren met misschien iets van gt-striping (maar dan in oranje/bruin of zo), verlagingsveren en bilsteins. Sportief, maar geen racemonster.
<strike><strike>
</strike></strike>

