21 August 2012, 08:21
BartWillem schreef:Maak een foto van het chassisnummer in de A-stijl en we weten het gauw genoeg.Tenzij het heel netjes gelast is, maar dit lijkt niet bepaald op een '79'er.
![[Afbeelding: PICT0271.jpg]](http://i1090.photobucket.com/albums/i364/Gerald-Bennink/volvo/PICT0271.jpg)
![[Afbeelding: PICT0249.jpg]](http://i1090.photobucket.com/albums/i364/Gerald-Bennink/volvo/PICT0249.jpg)
Voor mij is het nog niet veel duidelijker. Ik heb nog eens goed gekeken naar de kentekenpapieren en daarin zie ik dat de auto omgekeurd is in 2004, naar dit kenteken met bijbehorende chassisnummers zie boven. ALs ik goed naar de het nummer in de rechterdeurstijl kijk zie ik verder geen bewijs van laswerk oid. Dus hoe en wat ze nu gedaan hebben ik heb geen idee.
Voor wat betreft de motor. Dit staat er op de distributiekap.
![[Afbeelding: PICT0248.jpg]](http://i1090.photobucket.com/albums/i364/Gerald-Bennink/volvo/PICT0248.jpg)
met op het blok zelf deze nummers:
![[Afbeelding: PICT0253.jpg]](http://i1090.photobucket.com/albums/i364/Gerald-Bennink/volvo/PICT0253.jpg)
Dus het zou in mijn ogen een B230F blok zijn met een carburateur er op. Niet de meest logische keuze, maar misschien wel begrijpelijk als bij ombouw alleen het motorblok is vervangen.


Tenzij het heel netjes gelast is, maar dit lijkt niet bepaald op een '79'er.