19 September 2014, 11:18
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 19 September 2014, 13:22 door patrick2wd.)
ik was er afgelopen week,
auto is idd niet (erg) origineel meer,
maar dat zoek ik ook niet,
moet een leuke auto zijn waar ik een jaar of 5 in kan rijden..
(en weinig kosten verder)
ik heb eea gezien, ook foto's met betrekking tot het opknappen van de auto en er is best wat aan gedaan,
de zaken welke ik noteerde in het openingsdraadje zijn zaken die mij irriteren, vooral omdat de "beschadiging" op t dak vreemd is..
verder ziet de auto er redelijk uit, met wat andere zaken die aangepakt moeten worden, maar daar is de prijs dan ook naar..
mijn vraag blijft dan ook of iemand daar zijn objectieve mening over kan en wil geven,
als ik een originele auto zou zoeken zou dit idd een verkeerde keuze geweest zijn..
maar daar gaat het mij niet om..
duzzz de vraag blijft,
wie-o-wie
weet wat..
betaling is geen probleem, maar dan verwacht ik ook een compleet rapport..
auto is idd niet (erg) origineel meer,
maar dat zoek ik ook niet,
moet een leuke auto zijn waar ik een jaar of 5 in kan rijden..
(en weinig kosten verder)
ik heb eea gezien, ook foto's met betrekking tot het opknappen van de auto en er is best wat aan gedaan,
de zaken welke ik noteerde in het openingsdraadje zijn zaken die mij irriteren, vooral omdat de "beschadiging" op t dak vreemd is..
verder ziet de auto er redelijk uit, met wat andere zaken die aangepakt moeten worden, maar daar is de prijs dan ook naar..
mijn vraag blijft dan ook of iemand daar zijn objectieve mening over kan en wil geven,
als ik een originele auto zou zoeken zou dit idd een verkeerde keuze geweest zijn..
maar daar gaat het mij niet om..
duzzz de vraag blijft,
wie-o-wie
weet wat..
betaling is geen probleem, maar dan verwacht ik ook een compleet rapport..