10 September 2012, 15:32
Gisteren de achterstabilisatorstang gemonteerd van IPD. Stuurt nu toch een heel stuk strakker op een knooppunt. WÃl iets listiger.
![[Afbeelding: file-4.jpg]](http://i948.photobucket.com/albums/ad329/bbraaksma/1800-2012/file-4.jpg)
![[Afbeelding: file-3.jpg]](http://i948.photobucket.com/albums/ad329/bbraaksma/1800-2012/file-3.jpg)
Verder heb ik een start gemaakt met het programmeerbare injectiesysteem. Alle onderdelen zijn binnen. Ik heb gekozen voor het Universal-EMS4 systeem met kabelboom. Hier heb ik goede ervaringen over gehoord en de aansluitingen schijnen beter te zijn dan de KdfI variant. De prijzen zijn vrijwel gelijk, dus de keuze was snel gemaakt. Zodra ik de auto goed lopend op benzine heb, ga ik beginnen met LPG injectie. Uit ervaring weet ik dat LPG lastiger reageert dan benzine. Wordt nog een flinke klus.
Ik ga allereerst beginnen met het triggerwheel pas te maken op de voorste krukaspoelie. To be continued.
![[Afbeelding: file-4.jpg]](http://i948.photobucket.com/albums/ad329/bbraaksma/1800-2012/file-4.jpg)
![[Afbeelding: file-3.jpg]](http://i948.photobucket.com/albums/ad329/bbraaksma/1800-2012/file-3.jpg)
Verder heb ik een start gemaakt met het programmeerbare injectiesysteem. Alle onderdelen zijn binnen. Ik heb gekozen voor het Universal-EMS4 systeem met kabelboom. Hier heb ik goede ervaringen over gehoord en de aansluitingen schijnen beter te zijn dan de KdfI variant. De prijzen zijn vrijwel gelijk, dus de keuze was snel gemaakt. Zodra ik de auto goed lopend op benzine heb, ga ik beginnen met LPG injectie. Uit ervaring weet ik dat LPG lastiger reageert dan benzine. Wordt nog een flinke klus.
Ik ga allereerst beginnen met het triggerwheel pas te maken op de voorste krukaspoelie. To be continued.
Groeten, Boele

