15 February 2013, 22:49
Afgelopen week bezig geweest met het subframe. Deze komt tussen de "langsliggers" van de volvo te liggen. In eerste instantie was het de bedoeling om een pijp te buigen, maar ik heb het toch met lasbochten gedaan. Dit was makkelijker en anders moest ik ook een pijpenbuiger regelen.
[ATTACH=CONFIG]240[/ATTACH]
Ook moest er een versnellingsbak steun gemaakt worden. Dat was vrij simpel. een strip aan de bestaande bak steun gelast.
[ATTACH=CONFIG]241[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]242[/ATTACH]
Het geheel is nog wel wat te hoog, ik kan het gasmengstuk niet boven de carburateur kwijt, dit moet met een gasarm, zodat het gasmengstuk aan de zijkant van de motor komt.
[ATTACH=CONFIG]243[/ATTACH]
Er is net genoeg ruimte voor de carterpan. ik kan de motor eventueel nog wat hoger leggen, dmv stelplaatjes onder het subframe.
Morgen ga ik bezig met de automaatpook, er moet een stang gemaakt worden die de bak aanstuurt.
[ATTACH=CONFIG]240[/ATTACH]
Ook moest er een versnellingsbak steun gemaakt worden. Dat was vrij simpel. een strip aan de bestaande bak steun gelast.
[ATTACH=CONFIG]241[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]242[/ATTACH]
Het geheel is nog wel wat te hoog, ik kan het gasmengstuk niet boven de carburateur kwijt, dit moet met een gasarm, zodat het gasmengstuk aan de zijkant van de motor komt.
[ATTACH=CONFIG]243[/ATTACH]
Er is net genoeg ruimte voor de carterpan. ik kan de motor eventueel nog wat hoger leggen, dmv stelplaatjes onder het subframe.
Morgen ga ik bezig met de automaatpook, er moet een stang gemaakt worden die de bak aanstuurt.