19 February 2013, 18:28
Weer wat geleerd over die ruiten, wist niet eens dat daar verschil in zat. Dit wordt nu het derde raam voor mijn Volvo. De eerste keer had ik de auto van mijn vader geleend voor een week en kreeg een steen op de ruit. Tweede keer had ik de auto net een week en liep het regenwater via mijn dashboard naar binnen. Bij mijn vader stond hij altijd binnen en had al die tijd niks gemerkt. Lek werd netjes gerepareerd door het bedrijf die het raam maanden daarvoor had geplaatst. Twee weken later weer een steen tegen de ruit.... Sindsdien rij ik rond met een kleine barst in het raam. Toevallig zit er een jongen bij mij in de schuur die zijn eigen ruiten bedrijfje heeft. Die wou me wel helpen met vervangen.
Ik realiseerde me dit weekend iets grappigs. Ik heb mijn Vw busje nu al twaalf jaar (en nog geen meter in gereden), en toen ik hem ophaalde reed mijn vader. Drie keer raden welke wagen ervoor de trailer stond??? Mijn Volvo. Binnenkort maar eens kijken of ik daar nog foto's van kan vinden.
Ik realiseerde me dit weekend iets grappigs. Ik heb mijn Vw busje nu al twaalf jaar (en nog geen meter in gereden), en toen ik hem ophaalde reed mijn vader. Drie keer raden welke wagen ervoor de trailer stond??? Mijn Volvo. Binnenkort maar eens kijken of ik daar nog foto's van kan vinden.