8 March 2013, 15:30
Nadat alle tectyl en alle andere prut wat we er niet onder willen hebben is verwijderd is de carrosserie volledig doorgelast,
dit om het geheel stijver te maken.
Waarna de auto naar Assink products in beckum is gebracht om de koets te voorzien van een rol kooi
Zo brachten we hem weg;
[ATTACH=CONFIG]477[/ATTACH]
En zo kregen we hem weer
[ATTACH=CONFIG]478[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]479[/ATTACH]
Vervolgens zijn we begonnen met het monteren van alle verschillende onderdelen.
[ATTACH=CONFIG]480[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]481[/ATTACH]
De achteras voor zien van remmerij van een V70/S60R en Reiger Schokbrekers
In de achteras zit een limited slip diff gemonteerd met een overbrenging van 1 : 3.73 (uit mijn hoofd)
dit om het geheel stijver te maken.
Waarna de auto naar Assink products in beckum is gebracht om de koets te voorzien van een rol kooi
Zo brachten we hem weg;
[ATTACH=CONFIG]477[/ATTACH]
En zo kregen we hem weer
[ATTACH=CONFIG]478[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]479[/ATTACH]
Vervolgens zijn we begonnen met het monteren van alle verschillende onderdelen.
[ATTACH=CONFIG]480[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]481[/ATTACH]
De achteras voor zien van remmerij van een V70/S60R en Reiger Schokbrekers
In de achteras zit een limited slip diff gemonteerd met een overbrenging van 1 : 3.73 (uit mijn hoofd)

