9 March 2013, 01:31
Vervolgens het dashboard geplaats met de meters ,maar in plaats van alu traanplaat toch gekozen voor gewoon alluminium.
[ATTACH=CONFIG]511[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]512[/ATTACH]
Nog een totaal plaatje van de auto, inclusief de kunstof motorkap
[ATTACH=CONFIG]514[/ATTACH]
Uiteindelijk alle delen gedemonteerd, om de laatste aanpassingen aan de carrosserie te doen
En als eerste moesten de achterspat bord randen groter worden gezien de grootte van de wielen.
Bij Hoekstra afgekeken dat daar heel handig voorspatbord randen voorgebruikt kunnen worden
[ATTACH=CONFIG]513[/ATTACH]
en de bediening voor de brandblusser in geval van nood verzonken in de parravan.
[ATTACH=CONFIG]515[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]511[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]512[/ATTACH]
Nog een totaal plaatje van de auto, inclusief de kunstof motorkap
[ATTACH=CONFIG]514[/ATTACH]
Uiteindelijk alle delen gedemonteerd, om de laatste aanpassingen aan de carrosserie te doen
En als eerste moesten de achterspat bord randen groter worden gezien de grootte van de wielen.
Bij Hoekstra afgekeken dat daar heel handig voorspatbord randen voorgebruikt kunnen worden
[ATTACH=CONFIG]513[/ATTACH]
en de bediening voor de brandblusser in geval van nood verzonken in de parravan.
[ATTACH=CONFIG]515[/ATTACH]

