27 March 2013, 20:44
Nou, als ik zo jullie reacties lees dan had dit dus moeten werken. De rotor zat inderdaad goed op de enige manier zoals ie erop moet met het inkepinkje. De rotor is dan inderdaad niet meer te verdraaien. Dat het kleine gleufje het kenmerk was voor de eerste cylinder was mij niet bekend, bedankt Kees! De volgorde moet zo gaan lukken nu. Het oude setje had ik uiteraard alweer gemonteerd, maar zonder resultaat helaas...
Enfin, ik heb wel op de volgorde van de cylinders gelet met het aansluiten, maar zal dat nogmaals checken. Bobinekabel zal ik eens van de Polar aftrekken en proberen..
@DopdeDouwer: Ik begreep al niet zo wat de Haynes nu aangaf, maar goed lezen doet wonderen. In dat stuk wordt het demonteren van de hele ontsteking uitgelegd...
Morgenavond weer een nieuwe kans.
Enfin, ik heb wel op de volgorde van de cylinders gelet met het aansluiten, maar zal dat nogmaals checken. Bobinekabel zal ik eens van de Polar aftrekken en proberen..
@DopdeDouwer: Ik begreep al niet zo wat de Haynes nu aangaf, maar goed lezen doet wonderen. In dat stuk wordt het demonteren van de hele ontsteking uitgelegd...
Morgenavond weer een nieuwe kans.
Grijze 245's. '83 b21et en '92 b230 FK, gewoon, lekker vlot.