6 April 2013, 23:35
Hij loopt niet alleen, hij rijdt ook! Vandaag eerste ritje mee gemaakt. Wat kleine kinderziektes ontdekt her en der (zoemend lager... denk ik, moeilijk te lokaliseren tijdens het rijden in die klankkast, V-snaren dynamo beginnen al te slippen dus weer opspannen, motortemperatuurmeter werkt niet) maar de motor loopt als een zonnetje. 't Is wel een beetje testosteronloos zo met die automaat maar dat is misschien maar goed ook.
De veranderingen aan het onderstel bevallen goed. Blijft mooi te controleren door de bocht, en niet te oncomfortabel. Die dubbele stabi's blijven, zoveel is duidelijk. Morgen kom ik naar de elandrun met dit hok.
Deze ombouw naar b230xx is best vaak gedaan, maar ik kon nergens een blog vinden met hoe het precies gedaan is. Ik heb dus met de o zo duidelijke schema's uit de Haynes en de Bentley de motorkabelboom zelf uitgevogeld. Tijdrovend klusje, dus om anderen dat te besparen leek het me wel aardig wat detailfoto's en begeleidende teksten te plaatsen.
De veranderingen aan het onderstel bevallen goed. Blijft mooi te controleren door de bocht, en niet te oncomfortabel. Die dubbele stabi's blijven, zoveel is duidelijk. Morgen kom ik naar de elandrun met dit hok.
Kees144 schreef:Leuk dat je het zo uitgebreid plaatst! Ik verwacht het voorlopig zelf niet te gaan doen, maar het is in ieder geval leerzaam
Deze ombouw naar b230xx is best vaak gedaan, maar ik kon nergens een blog vinden met hoe het precies gedaan is. Ik heb dus met de o zo duidelijke schema's uit de Haynes en de Bentley de motorkabelboom zelf uitgevogeld. Tijdrovend klusje, dus om anderen dat te besparen leek het me wel aardig wat detailfoto's en begeleidende teksten te plaatsen.