En die voorstellen waarmee hij zou komen dan?
Uit dit artikel blijkt alleen verhoging van de leeftijdsgrens 1 januari 2014 te verhogen naar 30 jaar voor benzine auto's (is al zo binnenkort) en die voor diesel- en LPG-auto’s naar 40 jaar, met daarbovenop die vrijgestelde voertuigen belasten met een kwarttarief motorrijtuigenbelasting danwel via een dagenkaart.
Daarnaast wil hij klassieke motoren en vrachtauto’s belasten, terwijl de alliantie de huidige regelingen voor deze voertuigen in stand wil houden.
Anyway, hopen dat de 2e en 1e kamer wel het voorgenomen voorstel weten af te zwakken. En zij mogen daar best lang over doen, de huidige regelgeving blijft van voorlopig van kracht zolang er geen wetsvoorstel doorheen is.
Uit dit artikel blijkt alleen verhoging van de leeftijdsgrens 1 januari 2014 te verhogen naar 30 jaar voor benzine auto's (is al zo binnenkort) en die voor diesel- en LPG-auto’s naar 40 jaar, met daarbovenop die vrijgestelde voertuigen belasten met een kwarttarief motorrijtuigenbelasting danwel via een dagenkaart.
Daarnaast wil hij klassieke motoren en vrachtauto’s belasten, terwijl de alliantie de huidige regelingen voor deze voertuigen in stand wil houden.
Anyway, hopen dat de 2e en 1e kamer wel het voorgenomen voorstel weten af te zwakken. En zij mogen daar best lang over doen, de huidige regelgeving blijft van voorlopig van kracht zolang er geen wetsvoorstel doorheen is.