15 April 2013, 16:50
DopdeDouwer schreef:En die voorstellen waarmee hij zou komen dan?
Uit dit artikel blijkt alleen verhoging van de leeftijdsgrens 1 januari 2014 te verhogen naar 30 jaar voor benzine auto's (is al zo binnenkort) en die voor diesel- en LPG-auto’s naar 40 jaar, met daarbovenop die vrijgestelde voertuigen belasten met een kwarttarief motorrijtuigenbelasting danwel via een dagenkaart.
Daarnaast wil hij klassieke motoren en vrachtauto’s belasten, terwijl de alliantie de huidige regelingen voor deze voertuigen in stand wil houden.
Maar het moet allemaal nog definitief beschreven worden. Ik begrijp dat er nog altijd niks duidelijk is. Als er dan toch betaald moet worden voor de old-timer dan maar een kwart-tarief daar ik niet zo administratief ben met 60 dgn kaarten invullen.
Ach ja... We wachten maar weer af....
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..