15 April 2013, 21:53
Hmmz, komt er dus op neer dat het nog steeds onduidelijk is wat er exact gaat gebeuren.
Zo'n 60 dagen zit ik echt niet op te wachten, dat is superonhandig als je hem nog enigszins dagelijks wilt rijden.
Dan hou ik het kwarttarief uiteraard liever in mijn zak, maar betalen voor weggebruik vind ik niet heel onfair.
Ik hoop dus dat er keuze is:
gratis 60 dagenkaart voor de zeldzame rijders (zodra mijn Caddy ooit af is), en het kwarttarief voor de regelmatige gebruikers (zoals het dagelijks gebruik van onze 244 op LPG).
Hoe dan ook, het heeft in zijn geheel niets meer met milieu te maken.. dan had men suffe Priusrijders met 95% snelweggebruik beter extra kunnen belasten, de nieuwe kolencentrale in de Wadden kunnen verbieden, etc..
Zo'n 60 dagen zit ik echt niet op te wachten, dat is superonhandig als je hem nog enigszins dagelijks wilt rijden.
Dan hou ik het kwarttarief uiteraard liever in mijn zak, maar betalen voor weggebruik vind ik niet heel onfair.
Ik hoop dus dat er keuze is:
gratis 60 dagenkaart voor de zeldzame rijders (zodra mijn Caddy ooit af is), en het kwarttarief voor de regelmatige gebruikers (zoals het dagelijks gebruik van onze 244 op LPG).
Hoe dan ook, het heeft in zijn geheel niets meer met milieu te maken.. dan had men suffe Priusrijders met 95% snelweggebruik beter extra kunnen belasten, de nieuwe kolencentrale in de Wadden kunnen verbieden, etc..
Volvo 244 DL - B21A - 1976 ____ Volvo V70 - 2.5 20v - 1998 (daily) ____ Lid van het Volvo 240-260 Register sinds 2012
![[Afbeelding: OnderschriftCaddyVolvo_zps6148de5c.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v489/ZOAB/Caddy/OnderschriftCaddyVolvo_zps6148de5c.jpg)