[COLOR="#0000CD"]
"Dat Weekers er niet uit komt met de betrokken partijen is voor Van Vliet een teken dat de staatssecretaris het niet aan kan. Maar of De Jager wÃl wat weet te bereiken, valt volgens hem nog maar te bezien. "Weekers heeft een paar keer met de sector gesproken. Hij heeft zijn best gedaan om in ieder geval met hen in gesprek te blijven. Maar als staatssecretaris Weekers niets te bieden heeft, omdat zijn tas praktisch leeg is, dan zie ik de toegevoegde meerwaarde niet van nog een boodschapper of onderhandelaar die ook niets in zijn tas heeft."
"Koepelorganisatie FEHAC laat BNR in een reactie weten dat het te prijzen is dat Weekers 'er alles aan doet om tot een oplossing te komen'. "Hij is op pad gestuurd met een onmogelijke opdracht."
[/COLOR]
Ik heb het gevoel dat de regering ervan uit gaat dat die 150 miljoen er hoe dan ook MOET komen. In dat geval valt er gewoon niks te onderhandelen.
Bovendien begint het Meireces van 2 weken al overmorgen. Als men vasthoudt aan de deadline van 1 mei dan is m.i. de kans dat nog iets bereikt wordt ten gunste van de oldtimerrijder nihil.
"Dat Weekers er niet uit komt met de betrokken partijen is voor Van Vliet een teken dat de staatssecretaris het niet aan kan. Maar of De Jager wÃl wat weet te bereiken, valt volgens hem nog maar te bezien. "Weekers heeft een paar keer met de sector gesproken. Hij heeft zijn best gedaan om in ieder geval met hen in gesprek te blijven. Maar als staatssecretaris Weekers niets te bieden heeft, omdat zijn tas praktisch leeg is, dan zie ik de toegevoegde meerwaarde niet van nog een boodschapper of onderhandelaar die ook niets in zijn tas heeft."
"Koepelorganisatie FEHAC laat BNR in een reactie weten dat het te prijzen is dat Weekers 'er alles aan doet om tot een oplossing te komen'. "Hij is op pad gestuurd met een onmogelijke opdracht."
[/COLOR]
Ik heb het gevoel dat de regering ervan uit gaat dat die 150 miljoen er hoe dan ook MOET komen. In dat geval valt er gewoon niks te onderhandelen.
Bovendien begint het Meireces van 2 weken al overmorgen. Als men vasthoudt aan de deadline van 1 mei dan is m.i. de kans dat nog iets bereikt wordt ten gunste van de oldtimerrijder nihil.