25 April 2013, 09:49
Voor mij persoonlijk pakt het prima uit. Mijn nieuwste oldtimer Volvo is nu een 1800ES uit 1973.
De VW camper is van 1980, maar daarvoor vind ik het niet erg om 120 euro per jaar te betalen en in de winter niet te mogen rijden.
Alhoewel, campers hebben sowieso al kwarttarief en hebben die beperking niet. Anyway, die komt in de winter toch niet buiten.
Wel denk ik dat mijn ruil van mijn 245 GLE uit 1986 voor deze Camper een goede zet is geweest.
Voor alle youngtimer bezitters is het wel zuur. Mijn 245 GLE is alweer twee eigenaren verder en degenen die hem gehad hebben, hebben er aardige winstmarges op gemaakt. Erg treurig dus voor de huidige eigenaar. Die heeft waarschijnlijk meer dan 3000 euro betaalt in januari voor een auto die nu nauwelijks nog iets waard is.
Idem voor waarschijnlijk veel mensen hier voor wie het kostenplaatje er opeens heel anders uitziet. Ondanks de tot nu toe genoten voordelen mijn medeleven.
De VW camper is van 1980, maar daarvoor vind ik het niet erg om 120 euro per jaar te betalen en in de winter niet te mogen rijden.
Alhoewel, campers hebben sowieso al kwarttarief en hebben die beperking niet. Anyway, die komt in de winter toch niet buiten.
Wel denk ik dat mijn ruil van mijn 245 GLE uit 1986 voor deze Camper een goede zet is geweest.
Voor alle youngtimer bezitters is het wel zuur. Mijn 245 GLE is alweer twee eigenaren verder en degenen die hem gehad hebben, hebben er aardige winstmarges op gemaakt. Erg treurig dus voor de huidige eigenaar. Die heeft waarschijnlijk meer dan 3000 euro betaalt in januari voor een auto die nu nauwelijks nog iets waard is.
Idem voor waarschijnlijk veel mensen hier voor wie het kostenplaatje er opeens heel anders uitziet. Ondanks de tot nu toe genoten voordelen mijn medeleven.
Bekijk ook mijn website en blog www.oudevolvo.nl

