25 April 2013, 15:29
Stevves schreef:het feit dat alles om belastinginkomsten draait en niet onder speudo-redenen als 'milieu' zoals je duidelijk stelt op je blog (waarvoor hulde! je vat het scherp samen Lars!).Dank!
Ik ben wel benieuwd naar de evaluatie van de effecten van deze regeling ergens begin 2015 (zoals wellicht veel aanwezige sceptici) kan ik me niet voorstellen dat ze aan de 125 miljoen komen..
Ja, ik ook, het lastige is alleen dat er dan al veel youngtimers platgecrossed en gesloopt zijn.
Hoeveel 1987-er 240's waren er nog toen (b)leek dat/of die ook deels belastingvrij zouden worden?
Wat volgens mij het tij nog zou kunnen keren is als mensen georganiseerd massaal op 1 januari 2014 hun auto schorsen.
En dan zoveel dat de RDW schrikt van het aantal bezoekers op haar site en dat Weekers ziet dat die 125 miljoen nog niet zo zeker is.
Maar ja, dat is niet even een makkelijk georganiseerde actie, want dan mogen al die geschorste auto's ook niet meer op de weg staan en mensen hebben hun auto misschien ook gewoon nodig. Dus hoeveel mensen doen daar aan mee?
Bekijk ook mijn website en blog www.oudevolvo.nl