25 April 2013, 15:49
Zelfs als alle oldtimers geschorst worden, hebben ze toch hun zin?
Alle stinkbakken opgehokt, en de dagelijkse rijders zullen toch willen rijden, dus iets anders zoeken. Al dan niet met MRB.
En de LPG uitbouwers betalen daardoor minder MRB, maar wel meer accijns en BTW op brandstof.
Kortom, het werkelijke effect in Euro's uitgedrukt, zal niet helemaal helder worden....
De duimschroven kunnen idd nog strakker:
bv ook ophokplicht voor de 40plussers (of betalen).
Maar losser kan wellicht ook:
een overgansgregeling voor de diesels, al dan niet met brandstofopslag.
Kortom, niets is nog zeker, en zeker de houdbaarheidsdatum van belastingwetgeving niet.
Kortom, kortom is mijn nieuwe stopwoordje, zie ik.
Alle stinkbakken opgehokt, en de dagelijkse rijders zullen toch willen rijden, dus iets anders zoeken. Al dan niet met MRB.
En de LPG uitbouwers betalen daardoor minder MRB, maar wel meer accijns en BTW op brandstof.
Kortom, het werkelijke effect in Euro's uitgedrukt, zal niet helemaal helder worden....
De duimschroven kunnen idd nog strakker:
bv ook ophokplicht voor de 40plussers (of betalen).
Maar losser kan wellicht ook:
een overgansgregeling voor de diesels, al dan niet met brandstofopslag.
Kortom, niets is nog zeker, en zeker de houdbaarheidsdatum van belastingwetgeving niet.
Kortom, kortom is mijn nieuwe stopwoordje, zie ik.

Volvo 245 DL, 1976, B21A, AW71, LPG | Volvo 340 GL Special, 1990, 5d, 1.4, CVT | Volvo 340 GL Special, 1990, 1.4, 3d, CVT | Volvo XC70 2.5T automaat, 2005