30 April 2013, 13:49
boedr schreef:Ik ben helaas ook nog niet achter het stationair toerental, warm was hij keurig rond de 8-900 toeren maar uberwarm(lang stilstaan) zoals bij de elandrun schommelde het op een gegeven moment bekant tussen de 5-1500 toeren.
Dat de klep niet helemaal sluit hoort volgens mij zo daar je orginele aav klep ook niet helemaal sluit, als immer je gasklep helemaal dicht is moet hij ergens zijn lucht vandaan halen.
ik ben nu nog bezig met het laten lopen op lpg en de ecu zit bijna weer in elkaar.
Daarna gaan we kijken hoe ik het pwn closed loop ga instellen, schijnt van een collega 164 megasquirt rijden dat dit het beste werkt.
Ik ga er eerst maar eens een bus remmenreiniger doorheen spuiten. Of zou zo'n ding in een ultrasoonbad kunnen? Zat wel wat vuil in. Kan natuurlijk goed dat hij niet elke keer in dezelfde positie terugkomt..
PWM Closed loop wil ik ook naar toe, maar eerst Warmup onder controle hebben. Ik wil niet teveel problemen tegelijk hebben, anders kan ik de oorzaak alleen maar moeilijker vinden.
Kevin, wat ook kan helpen is de frequentie aanpassen. Staat onder Startup Idle > Idle PWM Settings > Valve Frequency 30.5Hz * this setting. Ik heb hier nu 3. Hoe hoger de frequentie hoe harder hij gaat zoemen, maar of hij daar nauwkeuriger van wordt?
Groeten, Boele