2 May 2013, 15:15
Eindelijk zijn de temperaturen weer hoog genoeg om weer wat aan de auto te doen. Vandaag een 100 ampere Nippon Denso dynamo gemonteerd en de stuurbekrachtingspomp vervangen. Tevens beide verplaatst van kant. Dynamo zit nu aan de inlaatkant en stuurpomp aan de uitlaatkant. Bij het vervangen heb ik ook meteen de bekabeling vervangen. Van de accu naar de startmotor en van de startmotor naar de dynamo heb ik nu 16mm2 kabels. Voor de aarde heb ik ook vanaf de dynamo en de accu 16mm2 kabels. Als laatste natuurlijk de v-snaren (6375MC van Gates) vervangen en de rubber bussen van de dynamosteun vervangen door PU bussen (3X). Alles bij elkaar ben ik ongeveer een ochtend bezig geweest. Dynamo is vervangen omdat ik een elektrische koelfan wil plaatsen.
Beugel met stuurbekrachtingsreservoir:
Benodigdheden dynamo:
![[Afbeelding: 20130425142523.jpg]](http://img46.imageshack.us/img46/2515/20130425142523.jpg)
Stuurbekrachtigingspomp:
![[Afbeelding: 20130425142153.jpg]](http://img856.imageshack.us/img856/439/20130425142153.jpg)
Volgende project wordt dus de elektrische koelfan monteren.
Beugel met stuurbekrachtingsreservoir:
Benodigdheden dynamo:
![[Afbeelding: 20130425142523.jpg]](http://img46.imageshack.us/img46/2515/20130425142523.jpg)
Stuurbekrachtigingspomp:
![[Afbeelding: 20130425142153.jpg]](http://img856.imageshack.us/img856/439/20130425142153.jpg)
Volgende project wordt dus de elektrische koelfan monteren.

