9 May 2013, 21:33
Vanmiddag was het een paar uur feest met de ophanging. Was voor mij de eerste keer met zo´n auto, wel veel aan m´n Dafs gedaan..
Eerst wilde de fusee niet los, de moer was toen een beetje gelost. Daarna draaide de fusee heel de tijd mee. Heeft heel wat tijd gekost, maar hij is nu los.
Reden is dat ik van het hele harde gekraak en geknal van de ophanging links af wil. Hieronder een filmpje waarop je kunt horen wat het probleem is:
http://youtu.be/IkWo5w8Q-XA
Nu heb ik de onderste draagarm van de auto, de bovenste zit nog aan de auto. Ik weet niet of dat handig is maarja.
- De fuseekogel onder heeft een mm speling (op en neer). Het hoesje was kapot en het was droog. Kan dit de reden zijn? Het geluid kwam volgens mij wel een beetje daar vandaan..
- De rubbers van de draagarm O moeten ook vervangen worden of niet? Ik weet niet of dat de reden is
- de rubbers van de draagarm B lijken nog vrij goed, net als de fuseekogel. Vind het alleen heel lastig om dat te bepalen.
- de schokdemper gaat zwaar op en neer, maar er is geen echt geluid te horen als ik hem heen en weer haal. Kan dit de reden geweest zijn? De auto heeft opgekrikt gestaan een tijdje.
Heb ik een pers nodig voor de fuseekogel en de rubbers? denken jullie dat dit de reden is? De stabi - rubbers zijn ook uitgewoond en ga ik ook vervangen.
Alvast bedankt voor jullie zeker nu onmisbare hulp.. [ATTACH=CONFIG]789[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]790[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]791[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]792[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]793[/ATTACH]
Eerst wilde de fusee niet los, de moer was toen een beetje gelost. Daarna draaide de fusee heel de tijd mee. Heeft heel wat tijd gekost, maar hij is nu los.
Reden is dat ik van het hele harde gekraak en geknal van de ophanging links af wil. Hieronder een filmpje waarop je kunt horen wat het probleem is:
http://youtu.be/IkWo5w8Q-XA
Nu heb ik de onderste draagarm van de auto, de bovenste zit nog aan de auto. Ik weet niet of dat handig is maarja.
- De fuseekogel onder heeft een mm speling (op en neer). Het hoesje was kapot en het was droog. Kan dit de reden zijn? Het geluid kwam volgens mij wel een beetje daar vandaan..
- De rubbers van de draagarm O moeten ook vervangen worden of niet? Ik weet niet of dat de reden is
- de rubbers van de draagarm B lijken nog vrij goed, net als de fuseekogel. Vind het alleen heel lastig om dat te bepalen.
- de schokdemper gaat zwaar op en neer, maar er is geen echt geluid te horen als ik hem heen en weer haal. Kan dit de reden geweest zijn? De auto heeft opgekrikt gestaan een tijdje.
Heb ik een pers nodig voor de fuseekogel en de rubbers? denken jullie dat dit de reden is? De stabi - rubbers zijn ook uitgewoond en ga ik ook vervangen.
Alvast bedankt voor jullie zeker nu onmisbare hulp.. [ATTACH=CONFIG]789[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]790[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]791[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]792[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]793[/ATTACH]

