Hij zit lekker in het vet ook binnen in de kofferklep. Een 140 is qua carrosserie zo goed als het zelfde als de 240. Dus die aandachtspunten weet je al.
Afwijking en gelijk aandachtspunt; de spatborden (heb je al gezien die zijn inderdaad) vaak een aandachtspunt vooraan bij de koplampen. En de binnenschermen helemaal bovenaan bij de aanhechting van de spatborden, vooral bij de motorkapscharnier bevestiging. Op zich geen ramp is kant en klaar plaatwerk voor.
Verder zitten er veel rubbers in de voorwielophanging. Opzich niet erg; is makkelijk aan te sleutelen. Maar de rubbers van de A-armen zijn vrij prijzig. slijtage kan je misschien terugzien in de banden maar ook aan vaag weggedrag.
Misschien kan je nog wat van de prijs afkrijgen?
Afwijking en gelijk aandachtspunt; de spatborden (heb je al gezien die zijn inderdaad) vaak een aandachtspunt vooraan bij de koplampen. En de binnenschermen helemaal bovenaan bij de aanhechting van de spatborden, vooral bij de motorkapscharnier bevestiging. Op zich geen ramp is kant en klaar plaatwerk voor.
Verder zitten er veel rubbers in de voorwielophanging. Opzich niet erg; is makkelijk aan te sleutelen. Maar de rubbers van de A-armen zijn vrij prijzig. slijtage kan je misschien terugzien in de banden maar ook aan vaag weggedrag.
Misschien kan je nog wat van de prijs afkrijgen?

